Hra Up

Up. Pokud máš touhu si prohlédnout zblízka celý svět, ale nechce se ti z pohodlí domova, pak se můžeš podívat, jak se to dělá, díky následující hře. Obalí se domeček balónky a může se letět! Cestou sbírej zlaté peníze a ochraňuj domeček a balóny před nebezpečnými bombami.

Další HTML5 online hry

Dungeon Adventure
Dungeon Adventure
Zahraj si na bájného kouzelníka Merlina a prozkoumej prokleté podzemní chodby, kde se pokus najít starověké lektvary. Ovšem musíš si dávat dobrý pozor na nebezpečné duchy dřívějších vězňů. Posbírej drahokamy a dostaň se co nejdříve k východu z podzemí.
Swing Copters
Swing Copters
Staň se člověkem, který dokáže za pomoci vrtulky poletovat prostorem. Ovládej pilota za pomoci myši a dávej pozor, aby se vyhnul veškerým nebezpečným překážkám, které by ho mohly zastavit. Čím lépe si povedeš, tím více bodů za bezpečný průlet krajinou získáš.
Bubble Meadow
Bubble Meadow
Vyzkoušej si svoje zaměřovací schopnosti v této zbrusu nové bublinové dobrodružné hře. Pospojuj tři nebo více bublin stejné barvy, ať je tím odstraníš z hrací plochy a při splnění cíle se můžeš těšit na postup do další úrovně hry, kterých je hned několik.
Swamps Adventures
Swamps Adventures
Proskákej si svojí cestu přes nebezpečné bažiny. Také se vyhýbej aligátorům, kteří by tě mohli sežrat. Na aligátory se dá také skákat, čímž je potopíš, ale musíš si dávat pozor, ať na ně skočíš z druhé strany, než na jakou se zrovna koukají, protože tím zamezí
Feed Me
Feed Me
Cílem této hry je umístit různé elementy ve správném pořadí, aby se dostaly na místo určení. Snaž se nakrmit neustále hladovou příšerku, ale taktéž nezapomeň na posbírání co největšího možného počtu hvězdiček. Užiješ si opravdu hodně zábavy, protože autoři při
Scary Pinball
Scary Pinball
Halloween je opět tady. Alespoň v následující onlinové hře. Jedná se o pinball, který je inspirovaný halloweenskými prvky. Musíš získávat body za to, že se míček odráží od různých součástí hracího stolu. Nenech míček spadnout a šikovně ho odrážej od všech věcí
Magic Bunnies
Magic Bunnies
Hra Magic Bunnies spojuje dva koncepty, které se možná zdají úplně rozdílné. Tetris se totiž objevuje společně s klasickou hrou, kde se k sobě přidávají trojice stejných předmětů. Zahraj si s králíčky velice pěknou hru a vyber si jeden ze tří extrémně zábavnýc
Follow a Line
Follow a Line
Proveď maličký míček skrz labyrint, přičemž se za žádných okolností nesmíš dotknout některé z okolních stěn. To sice může znít úplně triviálně, ale brzy zjistíš, že je to pekelně složité. Ze začátku je hra jednoduchá, ale postupně se obtížnost zvyšuje.