Hra Up

Up. Pokud máš touhu si prohlédnout zblízka celý svět, ale nechce se ti z pohodlí domova, pak se můžeš podívat, jak se to dělá, díky následující hře. Obalí se domeček balónky a může se letět! Cestou sbírej zlaté peníze a ochraňuj domeček a balóny před nebezpečnými bombami.

Další HTML5 online hry

Park
Park
Užij si pořádnou porci zábavy při následující oblékací hře. Kromě toho, že můžeš upravovat vzhled, tak si z výsledné kombinace můžeš udělat obrázek a sdílet dosažené skóre. Na výběr máš poměrně dost možností, jak kompletně předělat outfit hlavní hrdinky.
Nut Rush
Nut Rush
Pomoz roztomilé veverce, aby získala pro sebe lahodné oříšky v lesích. Skákej vysoko a běhej po větvích, ale dávej si dobrý pozor na to, ať nespadneš do hlubiny, protože veverka má oči pouze pro svoje oříšky, tudíž budeš muset celé okolí sledovat za ní.
Horde of evil
Horde of evil
Nepřátelé se hrnou na tvůj hrad a tvojí povinností bude zabránit jim v tom, aby se jim podařilo do hradu dostat. Jedná se o klasickou hru typu Tower defense, kde rozmisťuješ obranu a vylepšuješ různé druhy věží, které střílejí po příchozích příšerách.
Zoo Buffet
Zoo Buffet
Potřebuješ nakrmit vlastní zvířátka a zlepšit jejich úroveň. Taktéž můžeš objevit úplně nový druh zvířete. Na hrací ploše se objevuje spousta jídla a ty musíš najít řetězce, kde bude hned několik stejných druhů jídla u sebe. Pozor na myši. Hladová zvířata potř
Galactians 2
Galactians 2
Mimozemšťani jsou zpátky, ale tentokrát je čas na odplatu! Sestřeluj vesmírné vetřelce, jakmile se začnou vynořovat z nebes a sbírej bonusy nebo užitečné předměty, které dovedou zvýšit tvojí šanci na úspěch. Čím rychleji mimozemšťany zlikviduješ, tím lepší bud
Animal Puzzle Pop
Animal Puzzle Pop
Přidej k sobě minimálně trojici shodných zvířátek, čímž jim pomůžeš zmizet z hrací plochy. Čím více zvířat se ti podaří přidat k sobě, tím vcíe bodů za to získáš. Ovšem dávej si pozor, protože potřebuje splnit stanovený limit pro postup do další úrovně.
Swing Copters
Swing Copters
Staň se člověkem, který dokáže za pomoci vrtulky poletovat prostorem. Ovládej pilota za pomoci myši a dávej pozor, aby se vyhnul veškerým nebezpečným překážkám, které by ho mohly zastavit. Čím lépe si povedeš, tím více bodů za bezpečný průlet krajinou získáš.
The Rules!
The Rules!
Pro úspěch v této hře budeš potřebovat perfektní paměť, famózní reflexy rychlé jako blesk a brilantní předvídání. Ve hře je šestnáct dílků s rozličnými symboly a čísly, které musíš odstranit. Pokaždé dodrž pravidla, která budou vypsána před začátkem mise.