Hra Three Gates Solitaire

Three Gates Solitaire. Karetních her není nikdy dost a patří k oblíbeným mezi mnoha lidmi. Jestliže i ty máš v oblibě karty, pak si užij tuhle tříkaretní verzi solitairu. Tato varianta hry má více výzev než klasická hra, jak ji většina lidí zná. Dokážeš si poradit i s touto variantou?

Další HTML5 online hry

Extreme Atoms
Extreme Atoms
Potrénuj si mozkové závity! Spojuj jednotlivé atomy správně, aby se dala vytvořit použitelná molekula. Čím méně kroků se ti podaří udělat, tím lepšího skóre dosáhneš. Před sebou máš mnoho úrovní, kdy pokaždé se pokus úroveň dotáhnout na největší možný počet hv
Red Riding Hood Run
Red Riding Hood Run
Červená Karkulka je na svojí tradiční cestě za babičkou, která žije v hlubokém lese. Nebyla by to Karkulka, kdyby cestou nesbírala ovoce pro svojí milovanou babičku. Pomoz Karkulce vyhýbat se překážkám a rozhodně se nenech chytit velkým zlotřilým vlkem.
Broadside
Broadside
Vyzkoušej si epické vesmírné bitvy v této zajímavé onlinové hře. Použij ultimátní zbraň svojí vesmírné lodi, zamiř na slabiny nepřátel a poraž všechny ostatní lodě za pomoci laserů, blasterů a dalších zbraní. Již brzy se setkáš s nepřátelskou mateřskou lodí!
Onslaught Defense
Onslaught Defense
Je ten pravý čas vzít do rukou zbraně a jít bránit svůj hrad proti hordám draků a demonů, kteří se chystají zničit svět. Postupně vylepšuj vlastní mocné meče, sekery a oštěpy. Kolik příšer se ti podaří zlikvidovat, než ovládnou tvoji dobře bráněnou pevnost?
Carrot Cake
Carrot Cake
Dej si pořádnou práci a přichystej lahodný mrkvový koláč. Nauč se, jak se to dělá a posléze se můžeš pokusit o rychlejší postup. Ve hře je obsažený skutečný recept, takže se podle něho dá postupovat i ve skutečnosti. Virtuální mrkvový koláč jistě zvládneš přip
Feed the Figures
Feed the Figures
Nakrm postavičky, ať jsou zelené a šťastné. Nezapomeň nakrmit každou z postaviček správným způsobem. Ze začátku všechno půjde jednoduše, ale postupem času se samozřejmě obtížnost bude zvyšovat, takže budeš muset nad postupem dostatečně zapřemýšlet, aby se dalo
Furry Monster
Furry Monster
Všude kolem poletují zajímavé příšerky, které jsou uvězněné v bublinkách. Tvým úkolem bude spustit řetězovou reakci a rozstřelit požadovaný počet příšerek. Vyhlédni si nejvhodnější možný okamžik, aby se dal zdárně dokončit dopředu stanovený cíl mise.
Lost
Lost
Stalo se neštěstí a najednou se ocitneš jako trosečník na mysteriózním ostrově plném pokladů a nebezpečí. Nebezpečí přichází v noci a pouze praví a zkušení válečníci mohou vzdorovat a opustí ostrov se svým životem a spoustou drahocenných pokladů, jaké svět nev