Hra Three Gates Solitaire

Three Gates Solitaire. Karetních her není nikdy dost a patří k oblíbeným mezi mnoha lidmi. Jestliže i ty máš v oblibě karty, pak si užij tuhle tříkaretní verzi solitairu. Tato varianta hry má více výzev než klasická hra, jak ji většina lidí zná. Dokážeš si poradit i s touto variantou?

Další HTML5 online hry

Slinguin
Slinguin
Pomoz hladovému tučňákovi, který by se rád dostal ke svojí oblíbené pochoutce - k rybě. Ovšem v cestě mu stojí nebezpečný led, ostatní živočišné druhy a další nepříjemnosti, takže mu budeš muset pomoci, aby se dostal k lahodné rybě a nestalo se mu nic špatného
Snowman
Snowman
V této logické hře musíš spojit dvě části sněhulákova těla do jedné. Některé subjekty ti mohou ve snažení pomoci, ale jiné zase situaci komplikují. Pokud potřebuješ zastavit pohyb sněhuláka, použij zeď. Dávej si pozor na oheň, protože by mohl sněhuláka rozpust
Tic Tac Toe
Tic Tac Toe
Asi není příliš mnoho lidí, kteří by neznali piškvorky. Pokud si tuto klasickou hru chceš zahrát, nic ti nebrání. Jedná se o jednoduché zpracování, kde si můžeš vybrat jednu z obtížností a také to, kolik bude potřeba stejných symbolů v řadě k vítězství.
Take me out
Take me out
Pomoz svojí postavičce vybrat nejlepší možnou kombinaci oblečení v této zajímavé oblékací hře. Také si můžeš postavičku vyfotografovat, jakmile skončíš s přípravami. Čím lepší bude výsledek, tím více bodů za to získáš. Měnit na dívce můžeš opravdu ledacos.
Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja je variantou poměrně populární hry, kdy musíš porcovat ovoce ještě během letu. Pořádně nařezej létající ovoce a vyhýbej se nebezpečným výbušninám. Posbírej co největší možný počet bodů, ať se můžeš posunout do vyšších úrovní a získávej ocenění.
Gem Crush
Gem Crush
Vyzkoušej si barevnou hru, která může být opravdu úýasnou výzvou. Musíš dávat dohromady horší drahokamy, aby se získaly mnohem lepší kousky. Každý úroveň nabízí těžší mise, takže se budeš muset postupně také zlepšovat, ať se ti podaří dokončit celou hru.
Brazil Cup 2014
Brazil Cup 2014
V roce 2014 se v Brazílii odehrálo mistrovství světa ve fotbale a při té příležitosti vzniklo i několik počítačových her a jednu z nich si právě můžeš vyzkoušet. Vezmi si míč, oblékni si dres a vydej se na hřiště, kde můžeš rozhodnout o osudu svého týmu.
Word Drop
Word Drop
Pokud si chceš pořádně procvičit hlavu a zásobu anglických slovíček, tak si vyzkoušej tuhle hru, která tě pořádně prověří. Kombinuj jednotlivá padající písmenka, aby se dala dohromady anglická slovíčka. Nedopusť, aby se písmena dostala na vrchol, protože pak p