Hra Save PAPA

Save PAPA. Save PAPA je hra založená na fyzikálních zákonech. Musíš používat různé předměty, aby se určené bloky přesunuly na jiné místo. Hra má celkově patnáct pěkných úrovní, které mají různá zakončení. Existuje více cest, jak dokončit totožnou úroveň a konec hry je závislý na statistikách.

Další HTML5 online hry

Brazil Cup 2014
Brazil Cup 2014
V roce 2014 se v Brazílii odehrálo mistrovství světa ve fotbale a při té příležitosti vzniklo i několik počítačových her a jednu z nich si právě můžeš vyzkoušet. Vezmi si míč, oblékni si dres a vydej se na hřiště, kde můžeš rozhodnout o osudu svého týmu.
Beauty Shop
Beauty Shop
Neboj se spustit vlastní obchod pro krasavice. Udržuj všechny zákaznice šťastné tím, že jim splníš veškerá přání, s nimiž se do tvého salónu vypraví. Snaž se také o to, aby se jejich přání plnila co nejrychleji. Dostaň salón mezi ty nejlépe hodnocené.
Blackjack Vegas
Blackjack Vegas
Zahraj si blackjack v klasické kasínové hře. Vybrat si můžeš rychlou hru, nebo mód kariéry, kde se budeš postupně účastnit různých turnajů. Jakmile třikrát dopustíš bankrot, tak musíš automaticky začít znovu, protože tě vyhodí z města, takže si dávej pozor.
Coconut Beach
Coconut Beach
Vítej v ráji. Můžeš si užívat sluneční paprsky a sedět pod kokosovou palmou. Pokus se posbírat kokosy, které spadnou ze stromu a dohopsají do tvého košíčku. Vyřeš celou řadu zapeklitých situací na Kokosové pláži. Najdeš vždy různé předměty, s nimiž se kokos dá
Santas Helpers
Santas Helpers
Nadchází tradiční čas Vánoc a Santa Claus potřebuje pomoc. Musíš mu pomoci s balením jeho saní. Jeden z pomocníků háže dárky a ty musíš s druhým pomocníkem odrážet dárky takovým způsobem, aby nic nespadlo na zem a vše se dostalo na saně. Sbírej i peníze.
Madracer
Madracer
Máš v oblibě hry, kde se proháníš ve vozidle? Pokud ano, pak si vyzkoušej tuhle zajímavou hru. Musíš jezdit napříč ulicemi v záchvatu šílenství, přičemž střílíš na ostatní auta, sbíráš mince nebo děláš přesně to, co dostaneš jako zadání mise před startem.
Captain Rogers Defense
Captain Rogers Defense
Ubraň svoje hlavní velitelství proti raketovým lodím a všem nejlepším z nejhorších. Nakupuj veškerá dostupná vylepšení pro vlastní raketový obranný systém a staň se největším hrdinou, jakého svět poznal. Nebude to ovšem jednoduché, protože proti sobě máš skute
Farm Puzzle Story
Farm Puzzle Story
Vydej se vstříc velké farmě, kde tě čekají neobvyklé úkoly. Musíš měnit sousední předměty v horizontální či vertikální rovině, aby se vytvořily vždycky minimálně trojice stejně vypadajících věcí. Odstraněním předmětů se zesvětlí dílek, na kterém je a ty musíš