Hra Puzzle Bobo

Puzzle Bobo. Klasická arkáda, jak jí mnoho lidí zná, je tady. Sestřeluj shodné bubliny, ať se ti naplní tvůj energetický ukazatel. Jakmile bude plný, můžeš využít mocné vylepšováky jako bomby nebo železné míčky. Pokus se vyřešit složité úrovně a překonej nejlepší skóre.

Další HTML5 online hry

Brick Breaker
Brick Breaker
Klasická hra s cihlami je zase tady! Trefuj cihly s maličkým míčkem, čímž je zlikviduješ. Odrážej míček zpátky do hry a dávej si dobrý pozor, ať se do něj pokaždé trefíš, protože jakmile se ti zásah nepodaří, tak prohraješ. Čeká tě opravdu slušná porce úrovní.
Woblox
Woblox
Posouvej zelený blok, dokud se ti nepodaří dosáhnout zelených šipek na druhé straně. Cestu máš ovšem většinou zahrazenou různými překážkami, které bude nutné nejprve odstranit či přeuspořádat. Budeš využívat logické myšlení, aby bylo možné posunout zelený blok
Black Jump
Black Jump
Uprchni z planety, na které se zrovna válčí. Proběhni se nebezpečnou zemí, zlikviduj nepřátele a vyhýbej se smrtonosným pastem. Také se soustřeď na posbírání mincí, které se válí různě rozeseté po celé krajině. Běhej a skákej, ať tě nic špatného nepotká.
Berry Bug
Berry Bug
Překrásný brouček jménem Bob sní o vynikajících jahodách. Pomoz mu vyřešit jednotlivé úrovně této hry a získej pro něj tolik jahod, kolik jen dokáže sníst. Odemkni si nekonečný mód, kde můžeš zkusit vylepšovat vlastní skóre. Před začátkem hry si můžeš spustit
Black and white snake
Black and white snake
Tohle je opravdu luxusní verze hada. Vydej se s hadem na cestu a posbírej co nejvíce lahodných jablek, aby maličký had mohl vyrůst v pořádnou anakondu. Vyhýbej se nebezpečným překážkám a doplaz se tak daleko, jak jenom dokážeš. Vracet zpátky se příliš nemůžeš.
Monster Hunter
Monster Hunter
Ubraň svůj hrad před nepřátelskými útoky. Protivníci už se formují před hradbami! Použij svůj luk a šípy kombinované s magickými útoky, takže obrátíš zlé hordy na útěk. Posbírej zlato, vylepšuj svoje schopnosti a také zlepši hrad, ať můžeš slavit vítězství.
Plapla
Plapla
Ve vesmíru se někdy dějí opravdu prapodivné věci. Tentokrát se můžeš jedné zúčastnit! Hlavní hrdina dokáže přeskakovat z jedné planety na druhou. Když vyskočíš, tak si tě přitáhne gravitace sousední planety. Ze začátku to je jednoduché, ale postupně se musíš v
Horde of evil
Horde of evil
Nepřátelé se hrnou na tvůj hrad a tvojí povinností bude zabránit jim v tom, aby se jim podařilo do hradu dostat. Jedná se o klasickou hru typu Tower defense, kde rozmisťuješ obranu a vylepšuješ různé druhy věží, které střílejí po příchozích příšerách.