Hra Puzzle Bobo

Puzzle Bobo. Klasická arkáda, jak jí mnoho lidí zná, je tady. Sestřeluj shodné bubliny, ať se ti naplní tvůj energetický ukazatel. Jakmile bude plný, můžeš využít mocné vylepšováky jako bomby nebo železné míčky. Pokus se vyřešit složité úrovně a překonej nejlepší skóre.

Další HTML5 online hry

Blackjack
Blackjack
Blackjack je naprosto klasická karetní hra, kde se snažíš získat určitý součet hodnot na kartách, aby se dalo zvítězit. Soupeříš s počítačovým protivníkem a pokoušíš se co nejvíce přiblížit hodnotě 21. Jakmile někdo hodnotu překročí, automaticky prohraje.
Rebel Rescue
Rebel Rescue
Probojuj si vlastní cestu skrz imperiální obranu. Vyhýbej se dronům, bojovníkům a útočným robotům, kteří by tě mohli zničit. Cestou se pokus posbírat co největší počet bodů. Máš omezené palivo, takže se svým bojovým letounem musíš splnit cíl mise rychle.
Droplet Shuffle
Droplet Shuffle
Skořápky jsou známou hazardní hrou, kde člověk potřebuje opravdu vynikající pozorovací schopnosti, aby mohl uspět, pokud se jedná o férovou hru. Tentokrát se pod skořápkami skrývají hned dvě zvířátka, která musíš najít, za což obdržíš určitý počet bodů.
Space Flight
Space Flight
Tentokrát se ocitneš v hlubokém vesmíru. Musíš se pokusit o zaparkování co největšího možného počtu vesmírných lodí na stanici. Dávej si pozor na možné kolize, když se snažíš s vesmírnými loďmi přistát. Postupně musíš dokázat přistát s více koráby. Můžeš získá
Save PAPA
Save PAPA
Save PAPA je hra založená na fyzikálních zákonech. Musíš používat různé předměty, aby se určené bloky přesunuly na jiné místo. Hra má celkově patnáct pěkných úrovní, které mají různá zakončení. Existuje více cest, jak dokončit totožnou úroveň a konec hry je zá
Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja je variantou poměrně populární hry, kdy musíš porcovat ovoce ještě během letu. Pořádně nařezej létající ovoce a vyhýbej se nebezpečným výbušninám. Posbírej co největší možný počet bodů, ať se můžeš posunout do vyšších úrovní a získávej ocenění.
Timber Men
Timber Men
Je načase vyjít si do lesů a podříznout pořádný strom! Díky této hře máš totiž jedinečnou příležitost vyzkoušet si povolání drvoštěpa, který vezme do ruky sekyru a za chvíli dokáže proměnit největší strom z lesa v hromadu polínek vhodných tak maximálně do ohně
Danger Ranger
Danger Ranger
Připoj se k plnění úkolu, kterým je nalezení mocného meziplanetárního hvězdného drahokamu. Ovládáš vesmírného průzkumníka, jenž se drahokam pokouší objevit. Použij skoky k dosažení platformy, kde se dají nalézt hvězdy. Ale dávej pozor na mimozemské hlídky!