Hra Lava Sword

Lava Sword. Bojových fantasy her není nikdy dost. Jednu takovou si můžeš vyzkoušet a popasovat se s různými podivuhodnými nepřáteli. Likviduj gobliny, kostlivce, duchy a další pochybné existence. Dávej si pozor na nebezpečné překážky a máchej kolem sebe svým mečem.

Další HTML5 online hry

Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja je variantou poměrně populární hry, kdy musíš porcovat ovoce ještě během letu. Pořádně nařezej létající ovoce a vyhýbej se nebezpečným výbušninám. Posbírej co největší možný počet bodů, ať se můžeš posunout do vyšších úrovní a získávej ocenění.
Brick Breaker
Brick Breaker
Klasická hra s cihlami je zase tady! Trefuj cihly s maličkým míčkem, čímž je zlikviduješ. Odrážej míček zpátky do hry a dávej si dobrý pozor, ať se do něj pokaždé trefíš, protože jakmile se ti zásah nepodaří, tak prohraješ. Čeká tě opravdu slušná porce úrovní.
Timber Men
Timber Men
Je načase vyjít si do lesů a podříznout pořádný strom! Díky této hře máš totiž jedinečnou příležitost vyzkoušet si povolání drvoštěpa, který vezme do ruky sekyru a za chvíli dokáže proměnit největší strom z lesa v hromadu polínek vhodných tak maximálně do ohně
Tic Tac Toe
Tic Tac Toe
Asi není příliš mnoho lidí, kteří by neznali piškvorky. Pokud si tuto klasickou hru chceš zahrát, nic ti nebrání. Jedná se o jednoduché zpracování, kde si můžeš vybrat jednu z obtížností a také to, kolik bude potřeba stejných symbolů v řadě k vítězství.
Crazy Birds
Crazy Birds
Pomoz ptákům, aby se ubránili před nebezpečnými prasátky. Prasata chtějí ptáky vyhnat z jejich vlastní země a už mají pevnosti. Používej rozmanité schopnosti ptáků a zlikviduj prasečí pevnosti. Prasečí armáda nemá absolutně žádnou šanci proti tvému vedení.
Make it Rain
Make it Rain
Od naprosté nuly se můžeš vypracovat v magnáta. Alespoň díky této hře, protože dostaneš možnost získávat peníze prakticky za nic. Nejprve si naber nějaké peníze do začátku a postupně je investuj, takže se ti budou vracet. Hra pokračuje, i když nejsi u aplikace
Rabid Rabbits
Rabid Rabbits
Zastřílej si na králíky v této zajímavé hře. Králíci jsou zde zobrazeni jako opravdu oškliví tvorové s krvavýma očima. Sestřel jich co nejvíce to půjde. Nenech je přiběhnout příliš blízko a pokus se získat co největší počet bodů. Králíci také mají zbraně, ze k
Animal Link
Animal Link
Na hrací ploše se ocitnou rozházené obrázky zvířátek, které musíš spojit. Na splnění úkolu dostaneš předem stanovený časový limit. Čím rychleji misi dokončíš, tím více bodů za to obdržíš. Za mince si můžeš nakupovat různé výhody, které ti pomohou splnit úkol.