Hra Farm Jelly Puzzle

Farm Jelly Puzzle. V této příjemné hře bude tvým úkolem přemýšlet nad tím, jak dostat všechny zlaté mince v úrovni. Minci získáš pokaždé, když se z hrací plochy odstraní některý symbol, který se nachází na zlatě podbarveném políčku. Postupně se pokus ztmavit všechna pole.

Další HTML5 online hry

Love Match
Love Match
Vyzkoušej si další ze série vynikajících logických her. Potřebuješ k sobě přiřazovat vždy minimálně trojice stejných předmětů, a zároveň musíš splnit cíl, který se pokaždé dozvíš na začátku hry. Když chvíli nebudeš nic vidět, hra ti ukáže vhodnou kombinaci.
Toss a Paper
Toss a Paper
Nacházíš se v kanceláři a chceš trochu zabít čas, protože se nudíš. Klasická každodenní práce není řešení, protože tento čas je jako stvořený pro hraní kancelářských her! Zmuchlej papír a pokus se ho hodit do koše, který je umístěn nedaleko. Pozor na větrák!
Tic Tac Toe
Tic Tac Toe
Asi není příliš mnoho lidí, kteří by neznali piškvorky. Pokud si tuto klasickou hru chceš zahrát, nic ti nebrání. Jedná se o jednoduché zpracování, kde si můžeš vybrat jednu z obtížností a také to, kolik bude potřeba stejných symbolů v řadě k vítězství.
Broadside
Broadside
Vyzkoušej si epické vesmírné bitvy v této zajímavé onlinové hře. Použij ultimátní zbraň svojí vesmírné lodi, zamiř na slabiny nepřátel a poraž všechny ostatní lodě za pomoci laserů, blasterů a dalších zbraní. Již brzy se setkáš s nepřátelskou mateřskou lodí!
Get Those Sheep
Get Those Sheep
Staň se pasákem ovcí, který se musí postarat o všechny ovečky, které mu byly svěřeny. Dostaň je zpátky na farmu ve správném pořadí a také se pokus o to, aby se ovce na farmu dostaly v co nejrychlejším čase. Na výběr máš ze tří herních obtížností, které můžeš p
Timber Men
Timber Men
Je načase vyjít si do lesů a podříznout pořádný strom! Díky této hře máš totiž jedinečnou příležitost vyzkoušet si povolání drvoštěpa, který vezme do ruky sekyru a za chvíli dokáže proměnit největší strom z lesa v hromadu polínek vhodných tak maximálně do ohně
Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja
Fruit Cut Ninja je variantou poměrně populární hry, kdy musíš porcovat ovoce ještě během letu. Pořádně nařezej létající ovoce a vyhýbej se nebezpečným výbušninám. Posbírej co největší možný počet bodů, ať se můžeš posunout do vyšších úrovní a získávej ocenění.
Pandalicious
Pandalicious
Pospojuj lahodné ovoce a nakrm jím roztomilou pandu. V každé úrovni musíš splnit určitý předem stanovený počet ovoce, které je třeba pandě předložit. Za každých šest kousků ovoce v jedné várce dostaneš bonus. Dávej si pozor také na předem stanovený časový limi