Hra Doodle Connect

Doodle Connect. Čeká na tebe atraktivní grafická stránka v doodle stylu. Také se můžeš těšit na jednoduchou koncepci, kde musíš řešit složité hádanky. Jak složité může být spojit dvojici teček jednou linkou? To se sice zdá snadné, ale o opaku se můžeš přesvědčit v této hře.

Další HTML5 online hry

Sweet Sorter
Sweet Sorter
Hodně sladkostí bude vyrobeno v továrně, ale někdo musí stát u pásu a třídit výrobky, aby se dostaly do správných krabic. Ze začátku dostaneš na starosti pouze dva pásy s červenými a zelenými dortíky, ale postupem času budeš muset řešit ještě žlutou a modrou b
Farm Match
Farm Match
Objevila se další verze poměrně oblíbené logické hry. Musíš vyměňovat ikonky v horizontální nebo vertikální linii, aby se daly dohromady trojice či více shodných ikonek. Když se ti podaří odstranit ikonky, rozsvítí se pod nimi plocha. Musíš dosáhnout světlého
Broadside
Broadside
Vyzkoušej si epické vesmírné bitvy v této zajímavé onlinové hře. Použij ultimátní zbraň svojí vesmírné lodi, zamiř na slabiny nepřátel a poraž všechny ostatní lodě za pomoci laserů, blasterů a dalších zbraní. Již brzy se setkáš s nepřátelskou mateřskou lodí!
Take me out
Take me out
Pomoz svojí postavičce vybrat nejlepší možnou kombinaci oblečení v této zajímavé oblékací hře. Také si můžeš postavičku vyfotografovat, jakmile skončíš s přípravami. Čím lepší bude výsledek, tím více bodů za to získáš. Měnit na dívce můžeš opravdu ledacos.
Dungeon Adventure
Dungeon Adventure
Zahraj si na bájného kouzelníka Merlina a prozkoumej prokleté podzemní chodby, kde se pokus najít starověké lektvary. Ovšem musíš si dávat dobrý pozor na nebezpečné duchy dřívějších vězňů. Posbírej drahokamy a dostaň se co nejdříve k východu z podzemí.
Bug Match
Bug Match
Vyzkoušej si nový typ hry, kde musíš k sobě přiřazovat minimálně stejné trojice. Zazávodíš si proti hodinám a musíš posbírat body, když k sobě budeš přiřazovat hmyz. Potřebuješ přiřadit brouky dříve než vyprší časový limit. Plnit budeš několik úrovní.
Coconut Beach
Coconut Beach
Vítej v ráji. Můžeš si užívat sluneční paprsky a sedět pod kokosovou palmou. Pokus se posbírat kokosy, které spadnou ze stromu a dohopsají do tvého košíčku. Vyřeš celou řadu zapeklitých situací na Kokosové pláži. Najdeš vždy různé předměty, s nimiž se kokos dá
Red Riding Hood Run
Red Riding Hood Run
Červená Karkulka je na svojí tradiční cestě za babičkou, která žije v hlubokém lese. Nebyla by to Karkulka, kdyby cestou nesbírala ovoce pro svojí milovanou babičku. Pomoz Karkulce vyhýbat se překážkám a rozhodně se nenech chytit velkým zlotřilým vlkem.