Hra Doodle Connect

Doodle Connect. Čeká na tebe atraktivní grafická stránka v doodle stylu. Také se můžeš těšit na jednoduchou koncepci, kde musíš řešit složité hádanky. Jak složité může být spojit dvojici teček jednou linkou? To se sice zdá snadné, ale o opaku se můžeš přesvědčit v této hře.

Další HTML5 online hry

Nut Rush
Nut Rush
Pomoz roztomilé veverce, aby získala pro sebe lahodné oříšky v lesích. Skákej vysoko a běhej po větvích, ale dávej si dobrý pozor na to, ať nespadneš do hlubiny, protože veverka má oči pouze pro svoje oříšky, tudíž budeš muset celé okolí sledovat za ní.
Slinguin
Slinguin
Pomoz hladovému tučňákovi, který by se rád dostal ke svojí oblíbené pochoutce - k rybě. Ovšem v cestě mu stojí nebezpečný led, ostatní živočišné druhy a další nepříjemnosti, takže mu budeš muset pomoci, aby se dostal k lahodné rybě a nestalo se mu nic špatného
Loot the King
Loot the King
Legendární lukostřelec Robin Hood inspiroval nespočetné množství lidí. Nyní je tvůj tah, ať můžeš následovat velké činy zbojníka Robina a ukradni co nejvcíe to půjde od bohatého a zlého krále. Peníze poté samozřejmě rozdáš chudým obyvatelům země, kteří ti budo
Connect me factory
Connect me factory
Prověř si svůj mozek a užij si u toho spousty zábavy. Potřebuješ spojovat všechny bloky díky tomu, že je napojíš knoflíky na správné místo. Ze začátku bude hra jednoduchá, ale postupně se úroveň o něco zvyšuje, takže bude složitější se dostat do další fáze hry
Pop Pop Rush
Pop Pop Rush
Balónky budou tvým hlavním cílem v následující hře. Musíš jich co nejvíce prasknout a musíš to udělat s balónky stejné barvy. Budeš k sobě přiřazovat vždycky minimálně trojice totožných balónků, které potřebuješ prasknout. Dávej si ovšem pozor na časový limit.
Spy Chase
Spy Chase
Vydej se napříč různě barevnými terény ve svém perfektně vybaveném vozidle FBI a pusť se do závodění se zločinci, kteří se pokouší uprchnout za hranice země, což jim nesmíš dovolit. Dávej si však dobrý pozor na okolní auta a různé nebezpečí na vozovce.
Pudding Land
Pudding Land
Kolik zábavných pohybujících se pudinků dokážeš nechat zmizet v této logické hře? Musíš kombinovat pudinky stejné barvy, aby mohly být odebrány z hrací plochy. Čím více pudinků se ti podaří dát k sobě naráz, tím lepší odměnu dostaneš. Pokus se splnit cíl mise!
Sharks can fly
Sharks can fly
Žraloci ve skutečnosti létat nedokážou, ale v rámci této hry si můžeš trochu zalétat i s těmito obávanými mořskými tvory. Táhni se žralokem Airfinem a vypusť ho, aby letěl. Cílem každé z úrovní je posbírat co nejvíce čtyřlístků pro štěstí. Dávej si také pozor