Hra Doodle Connect

Doodle Connect. Čeká na tebe atraktivní grafická stránka v doodle stylu. Také se můžeš těšit na jednoduchou koncepci, kde musíš řešit složité hádanky. Jak složité může být spojit dvojici teček jednou linkou? To se sice zdá snadné, ale o opaku se můžeš přesvědčit v této hře.

Další HTML5 online hry

Cave Rush
Cave Rush
Pomoz Jurovi zachránit jeho přátele v této skákací a běhací akční hře. Hlavní hrdina je neobyčejný a dovede měnit gravitaci, takže chvíle běží na jedné straně a po chvíli už ho můžeš poslat na úplně opačnou stranu. Díky tomu se dá účinně vyhýbat nebezpečným př
Shuriken Block
Shuriken Block
Zlotřilý ninja se rozhodl zaútočit na klášter, kde žijí mírumilovní buddhističtí mniši. Jejich životy závisí na tvojí pomoci. Ochraň mnichy před tím, než je zasáhne nepřátelský šuriken. Otestuj svoje reflexy v této zajímavé hře. Zachycuj nebezpečí ještě ve vzd
Tic Tac Toe
Tic Tac Toe
Asi není příliš mnoho lidí, kteří by neznali piškvorky. Pokud si tuto klasickou hru chceš zahrát, nic ti nebrání. Jedná se o jednoduché zpracování, kde si můžeš vybrat jednu z obtížností a také to, kolik bude potřeba stejných symbolů v řadě k vítězství.
Save PAPA
Save PAPA
Save PAPA je hra založená na fyzikálních zákonech. Musíš používat různé předměty, aby se určené bloky přesunuly na jiné místo. Hra má celkově patnáct pěkných úrovní, které mají různá zakončení. Existuje více cest, jak dokončit totožnou úroveň a konec hry je zá
From Paris with Love
From Paris with Love
Oblékací hry tvoří zajímavý segment počítačových her. Oblékni si svojí francouzskou dívku podle vlastních představ a klidně výsledek sdílej s přáteli. Vyber si ze stovky různých druhů oblečení, brýlí, bot a dalšího. Prostě nech pracovat svoji fantazii.
Puzzletag
Puzzletag
Nastala ta pravá chvíle na procvičení mozkových buněk! Díky této hře se můžeš vydat do světa, kde budeš řešit zajímavé logické úkoly a potřebuješ získat dobré skóre. Vyzkoušet si můžeš hned čtyři různé typy logických úkolů, takže se určitě budeš hodně bavit!
Droplet Shuffle
Droplet Shuffle
Skořápky jsou známou hazardní hrou, kde člověk potřebuje opravdu vynikající pozorovací schopnosti, aby mohl uspět, pokud se jedná o férovou hru. Tentokrát se pod skořápkami skrývají hned dvě zvířátka, která musíš najít, za což obdržíš určitý počet bodů.
Flag Trivia
Flag Trivia
Vlajku jistě někdy viděl každý. Znalost vlajek patří k dobrému vzdělání, což si můžeš otestovat v následující hře. Těšit se můžeš na pořádnou výzvu, jelikož budeš muset správně identifikovat spoustu vlajek z rozmanitých koutů celého světa. Některé možná uvidíš