Hra Carrot Cake

Carrot Cake. Dej si pořádnou práci a přichystej lahodný mrkvový koláč. Nauč se, jak se to dělá a posléze se můžeš pokusit o rychlejší postup. Ve hře je obsažený skutečný recept, takže se podle něho dá postupovat i ve skutečnosti. Virtuální mrkvový koláč jistě zvládneš připravit.

Další HTML5 online hry

Bug Match
Bug Match
Vyzkoušej si nový typ hry, kde musíš k sobě přiřazovat minimálně stejné trojice. Zazávodíš si proti hodinám a musíš posbírat body, když k sobě budeš přiřazovat hmyz. Potřebuješ přiřadit brouky dříve než vyprší časový limit. Plnit budeš několik úrovní.
GTC Heat City
GTC Heat City
Staň se zločincem, který prchá před policejími důstojníky napříč městem v ukradeném autě. Posbírej na ulici různé předměty, které opraví tvoje poškozené auto, ale vyhýbej se ostatním účastníkům silničního provozu a také dej pozor na zablokované silnice, protož
Black Jump
Black Jump
Uprchni z planety, na které se zrovna válčí. Proběhni se nebezpečnou zemí, zlikviduj nepřátele a vyhýbej se smrtonosným pastem. Také se soustřeď na posbírání mincí, které se válí různě rozeseté po celé krajině. Běhej a skákej, ať tě nic špatného nepotká.
Asteroid Blast
Asteroid Blast
Apokalypsa právě začala! Braň svojí planetu Zemi před padajícími asteroidy. Naštěstí máš k dispozici fázerové dělo, které dokáže asteroidy rozštěpit a ty pak nepředstavují pro planetu žádnou hrozbu. Nenech asteroidy, aby se dotkly naší milované planety!
Pudding Land
Pudding Land
Kolik zábavných pohybujících se pudinků dokážeš nechat zmizet v této logické hře? Musíš kombinovat pudinky stejné barvy, aby mohly být odebrány z hrací plochy. Čím více pudinků se ti podaří dát k sobě naráz, tím lepší odměnu dostaneš. Pokus se splnit cíl mise!
Boxed
Boxed
Pokus se vyřešit řadu zajímavých logických puzzlí, které jsou připravené ve hře Boxed. Musíš pohybovat krabicemi do správných pozic, ale také potřebuješ využít co nejméně pohybů. To sice možná zní hodně jednoduše, ale brzy se přesvědčíš o tom, že to tak snadné
Broadside
Broadside
Vyzkoušej si epické vesmírné bitvy v této zajímavé onlinové hře. Použij ultimátní zbraň svojí vesmírné lodi, zamiř na slabiny nepřátel a poraž všechny ostatní lodě za pomoci laserů, blasterů a dalších zbraní. Již brzy se setkáš s nepřátelskou mateřskou lodí!
Pandalicious
Pandalicious
Pospojuj lahodné ovoce a nakrm jím roztomilou pandu. V každé úrovni musíš splnit určitý předem stanovený počet ovoce, které je třeba pandě předložit. Za každých šest kousků ovoce v jedné várce dostaneš bonus. Dávej si pozor také na předem stanovený časový limi