Hra Carrot Cake

Carrot Cake. Dej si pořádnou práci a přichystej lahodný mrkvový koláč. Nauč se, jak se to dělá a posléze se můžeš pokusit o rychlejší postup. Ve hře je obsažený skutečný recept, takže se podle něho dá postupovat i ve skutečnosti. Virtuální mrkvový koláč jistě zvládneš připravit.

Další HTML5 online hry

Archer
Archer
Lukostřelba patřila vždy k zajímavým dovednostem a v této středověké hře se o tom můžeš přesvědčit. Vezmi si na starost hlavní hrdinku, která se chystá zúčastnit lučištnického turnaje, a proto musí pořádně trénovat. Projdi si všechny úrovně a pokaždé se tref d
Aquador
Aquador
Ryby jsou přirozeným obyvatelem světových oceánů a to samé se dá konstatovat i o hvězdicích. Pomoz jedné rybičce s posbíráním co největšího možného počtu hvězdic. Vyhýbat se ale budeš muset nebezpečným rybám, kamenům a rybářským sítím. Proplav si klidně celý o
Alien Bio Lab
Alien Bio Lab
Pomoz Flubbymu s vytvářením nových a vzácných mimozemských druhů! Jedná se o logickou hru, kde budeš kombinovat tři mimozemšťany jednoho druhu, aby se z nich vyvinula zbrusu nová vesmírná rasa. Čím více kombinací se ti podaří udělat najednou, tím více bodů se
Dak Dak Buffet
Dak Dak Buffet
Králík, který nade všechno miluje pojídání jídla, se rozhodl vstoupit do soutěže v konzumaci jídla na rychlost. Pomoz králíkovi se soutěžením díky vynikající technice jezení. Ovšem dávej si pozor, protože špatná technika tě může pouze stát drahocenný čas.
Tap Tixx
Tap Tixx
Následující hra výborně prověří tvoji paměť. Musíš si zapamatovat přesnou pozici a zopakovat to samé, jakmile se dostaneš na tah. Nesmíš udělat žádnou chybu, takže se pořádně soustřeď a snaž se zapamatovat přesně to, co vidíš. Obtížnost se samozřejmě postupně
Pirate Bay
Pirate Bay
Pomoz ubránit pirátskou zátoku tím, že budeš sestřelovat veškeré nepřátelské lodě. Používej různou munici a jistě se ti podaří potopit všechny nepřátele. Čím déle se udržíš, tím více pirátských lodí se pokusí o zabrání a vyloupení tvojí krásné pláže.
Cat's Hunger
Cat's Hunger
Pro všechny milovníky čtyřnohých koček je tu následující hra. Kočky mají rády ryby a ty jim musíš zajistit tuto oblíbenou pochoutku. Musíš umisťovat kočičí hlavy takovým způsobem, aby se jim podařilo sníst všechny rybičky, které se nachází na hrací ploše.
Makeup
Makeup
Pomoz hlavní hrdince této hry s výběrem nejlepšího make-upu a na konci se nech vyfotografovat. Čím lepší vzhled bude dívka mít, tím více bodů na konci hry dostaneš. Není to vůbec nic složitého a můžeš změnit kompletně celý dívčin vzhled, aby se líbila.