Hra Black and white snake

Black and white snake. Tohle je opravdu luxusní verze hada. Vydej se s hadem na cestu a posbírej co nejvíce lahodných jablek, aby maličký had mohl vyrůst v pořádnou anakondu. Vyhýbej se nebezpečným překážkám a doplaz se tak daleko, jak jenom dokážeš. Vracet zpátky se příliš nemůžeš.

Další HTML5 online hry

Rabid Rabbits
Rabid Rabbits
Zastřílej si na králíky v této zajímavé hře. Králíci jsou zde zobrazeni jako opravdu oškliví tvorové s krvavýma očima. Sestřel jich co nejvíce to půjde. Nenech je přiběhnout příliš blízko a pokus se získat co největší počet bodů. Králíci také mají zbraně, ze k
Blackjack Vegas
Blackjack Vegas
Zahraj si blackjack v klasické kasínové hře. Vybrat si můžeš rychlou hru, nebo mód kariéry, kde se budeš postupně účastnit různých turnajů. Jakmile třikrát dopustíš bankrot, tak musíš automaticky začít znovu, protože tě vyhodí z města, takže si dávej pozor.
Spy Chase
Spy Chase
Vydej se napříč různě barevnými terény ve svém perfektně vybaveném vozidle FBI a pusť se do závodění se zločinci, kteří se pokouší uprchnout za hranice země, což jim nesmíš dovolit. Dávej si však dobrý pozor na okolní auta a různé nebezpečí na vozovce.
Tic Tac Toe
Tic Tac Toe
Asi není příliš mnoho lidí, kteří by neznali piškvorky. Pokud si tuto klasickou hru chceš zahrát, nic ti nebrání. Jedná se o jednoduché zpracování, kde si můžeš vybrat jednu z obtížností a také to, kolik bude potřeba stejných symbolů v řadě k vítězství.
Furry Monster
Furry Monster
Všude kolem poletují zajímavé příšerky, které jsou uvězněné v bublinkách. Tvým úkolem bude spustit řetězovou reakci a rozstřelit požadovaný počet příšerek. Vyhlédni si nejvhodnější možný okamžik, aby se dal zdárně dokončit dopředu stanovený cíl mise.
Dont Stop
Dont Stop
Proběhni se různými místnostmi a pokaždé musíš najít klíč k odemknutí pokladnice. Vyřeš všechny logické hádanky, které dostaneš. Ze začátku nebude problém postupovat dále, ale postupem času se obtížnost stane mnohem vyšší a budeš muset plnit úkol rychle.
Rebel Rescue
Rebel Rescue
Probojuj si vlastní cestu skrz imperiální obranu. Vyhýbej se dronům, bojovníkům a útočným robotům, kteří by tě mohli zničit. Cestou se pokus posbírat co největší počet bodů. Máš omezené palivo, takže se svým bojovým letounem musíš splnit cíl mise rychle.
Feed the Figures
Feed the Figures
Nakrm postavičky, ať jsou zelené a šťastné. Nezapomeň nakrmit každou z postaviček správným způsobem. Ze začátku všechno půjde jednoduše, ale postupem času se samozřejmě obtížnost bude zvyšovat, takže budeš muset nad postupem dostatečně zapřemýšlet, aby se dalo