Hra Airport Empire

Airport Empire. Získávej peníze za správný chod letiště a letů. Odemykej novější a ještě větší letadla. Také můžeš nakupovat více terminálů, aby se z malého letiště mohlo stát jedno z největších center na celém širém světě. Krátký tutorial tě naučí, jak se hra ovládá.

Další HTML5 online hry

Neon Trio
Neon Trio
Zkombinuj tři zářící neony a získej nejlepší skóre. Musíš přesunovat jednotlivé předměty, aby se vedle sebe dostaly vždy minimálně trojice stejných předmětů. Kolik bodů se ti podaří ve stanoveném časovém limitu nahrát? Za úspěchy získáš nějaký ten čas navíc.
Dont Stop
Dont Stop
Proběhni se různými místnostmi a pokaždé musíš najít klíč k odemknutí pokladnice. Vyřeš všechny logické hádanky, které dostaneš. Ze začátku nebude problém postupovat dále, ale postupem času se obtížnost stane mnohem vyšší a budeš muset plnit úkol rychle.
Make it Rain
Make it Rain
Od naprosté nuly se můžeš vypracovat v magnáta. Alespoň díky této hře, protože dostaneš možnost získávat peníze prakticky za nic. Nejprve si naber nějaké peníze do začátku a postupně je investuj, takže se ti budou vracet. Hra pokračuje, i když nejsi u aplikace
Solitaire 13
Solitaire 13
Kdo by neznal dnes již klasický solitaire? Vyzkoušej si tuto populární karetní hru ve zbrusu novém kabátu. Cílem je odstranění veškerých karet z pyramidy. Tentokrát musíš kombinovat karty takovým způsobem, aby jejich součet dal dohromady číslo třináct.
Twins Family
Twins Family
Podivuhodní sourozenci v této fascinující logické hře sdílejí velice speciální propojení. Musíš k sobě dostat všechny sourozence, aby byli šťastní. Cestou také nezapomeň posbírat veškeré zlaté hvězdičky, za které získáš bonusové body. Nesmí ti zbýt žádný sólov
Sweet Garden
Sweet Garden
Pokus se vytvořit pořádnou řetězovou reakci, která zlikviduje veškeré květiny na hrací ploše. Ale musíš postupovat zároveň dostatečně opatrně, protože máš k dispozici pouze několik kliknutí, se kterými musíš dokončit úroveň, takže se snaž s nimi neplýtvat.
Diving Kitties
Diving Kitties
Dvojice malých koťátek se rozhodla potápět ve vodách oceánu, kde budou chytat ryby. Pomoz koťatům s pochytáním co největšího počtu ryb, ale musíš zároveň dávat dobrý pozor na nebezpečí, které pod vodou číhá. Pokaždé musíš posbírat předem stanovený počet určitý
Bug Match
Bug Match
Vyzkoušej si nový typ hry, kde musíš k sobě přiřazovat minimálně stejné trojice. Zazávodíš si proti hodinám a musíš posbírat body, když k sobě budeš přiřazovat hmyz. Potřebuješ přiřadit brouky dříve než vyprší časový limit. Plnit budeš několik úrovní.