Hra Airport Empire

Airport Empire. Získávej peníze za správný chod letiště a letů. Odemykej novější a ještě větší letadla. Také můžeš nakupovat více terminálů, aby se z malého letiště mohlo stát jedno z největších center na celém širém světě. Krátký tutorial tě naučí, jak se hra ovládá.

Další HTML5 online hry

Love Match
Love Match
Vyzkoušej si další ze série vynikajících logických her. Potřebuješ k sobě přiřazovat vždy minimálně trojice stejných předmětů, a zároveň musíš splnit cíl, který se pokaždé dozvíš na začátku hry. Když chvíli nebudeš nic vidět, hra ti ukáže vhodnou kombinaci.
Droplet Shuffle
Droplet Shuffle
Skořápky jsou známou hazardní hrou, kde člověk potřebuje opravdu vynikající pozorovací schopnosti, aby mohl uspět, pokud se jedná o férovou hru. Tentokrát se pod skořápkami skrývají hned dvě zvířátka, která musíš najít, za což obdržíš určitý počet bodů.
Vanilla Pinball
Vanilla Pinball
Není asi mnoho lidí, kteří by neznali klasický pinball. Jedná se o hru, kde odrážíš maličkou kuličku od různých částí hracího stolu. Čím déle kulička do něčeho vráží, tím více bodů za to dostaneš. Aktivuj různé části hracího stolu pro zisk více bodů.
Alien Bio Lab
Alien Bio Lab
Pomoz Flubbymu s vytvářením nových a vzácných mimozemských druhů! Jedná se o logickou hru, kde budeš kombinovat tři mimozemšťany jednoho druhu, aby se z nich vyvinula zbrusu nová vesmírná rasa. Čím více kombinací se ti podaří udělat najednou, tím více bodů se
Ninja Moral
Ninja Moral
Ujisti se, že máš sbalené všechny svoje vrhací hvězdice a ostří před tím, než začne bláznivé dobrodružství, kde se naučíš, co to znamená být pravým válečníkem noci. Probojuj si cestu přes mnoho úrovní, kde využiješ hodně dobré reflexy, rychlost a přesnost.
Onslaught Defense
Onslaught Defense
Je ten pravý čas vzít do rukou zbraně a jít bránit svůj hrad proti hordám draků a demonů, kteří se chystají zničit svět. Postupně vylepšuj vlastní mocné meče, sekery a oštěpy. Kolik příšer se ti podaří zlikvidovat, než ovládnou tvoji dobře bráněnou pevnost?
Bug Match
Bug Match
Vyzkoušej si nový typ hry, kde musíš k sobě přiřazovat minimálně stejné trojice. Zazávodíš si proti hodinám a musíš posbírat body, když k sobě budeš přiřazovat hmyz. Potřebuješ přiřadit brouky dříve než vyprší časový limit. Plnit budeš několik úrovní.
Football Tricks
Football Tricks
Fotbal patří k těm nejpopulárnějším sportům na celé planetě. Díky tomu existuje i řada počítačových her, kde převezmeš kontrolu nad svými hráči. Vyzkoušej si různé fotbalové triky a pokoušej se vstřelit branku z různorodých pozic. Vybrat si můžeš i Českou repu